domingo, 7 de junio de 2026

M'agraden...... selecció feta amb Panasonic 2000 (1ªpart)

 

Una selecció de les fotos que més m'agraden fetes els últims anys amb la Panasonic 2000 (les publico en dues entrades consecutives)


*(todas las fotos pertenecen al titular de este blog,  P. Arbona. Está prohibido el uso de cualquiera de las imágenes que se muestran en el blog. Para contactar conmigo, pueden escribir en el apartado de comentarios habilitado en cada entrada del blog.





































M'agraden...... selecció amb Panasonic 2000 (2ª part)

 

Una segona part amb fotos seleccionades fetes amb la Panasonic 2000


*(todas las fotos pertenecen al titular de este blog,  P. Arbona. Está prohibido el uso de cualquiera de las imágenes que se muestran en el blog. Para contactar conmigo, pueden escribir en el apartado de comentarios habilitado en cada entrada del blog.